Sunday, November 23, 2008

Heidi Klum - Affärskvinnan med koll

Heidi Klum verkar har ett (hysteriskt) aktivt liv. Hon är med och producerar Project Runway, ambassadör för Victoria Secret, modellar har 3 barn och en man Seal som just har släppt ett nytt album. Hur hinner hon med allt? Till råga på allt klär hon sig snyggt också...
Jag har letat rätt på liknande stil till lägsta pris.
















Gråa tighta jeans har Wrangler ett pra snygga för 950:- och söta tjejiga t-shirts finns på Gina Tricot för 99:- De har även den gråa cardigan för bara 299:-
Svarta snygga denim jeans kan du köpa hos ellos.se för 299:- Där hittade jag även stövlarna i läder (Francesco Morichetti) 1395:- och lågskorna (jag gillar jag inte loafers så jag valde några andra) dom finns på rea nu för 279:- och bootsen som man måste ha som bas i sin garderob kommer från Bronx och kostar 650:-
Ullkappan som är lite sötare kan du köpa på Lindex för bara 399:-

















Lindex har även snygga och billga scarfar och halsdukar.

Snyggt, rätt och billigt! Perfekt.

No comments: